Prima pagină > Derversare > ca la Ieşi…

ca la Ieşi…


– Uăi…şi frumos şi marii îi..spuse o voce cristalină.

– Vai, mulţumesc. De când nu mi s’a mai zi…spun io.

– …Ieşiu’ ista, uăi Deniis. Cum să’ţi mulţămiesc…

Şi s’aşază la masă pe scaunul tras frumos de el. De Deniis. Care apoi, ca un adeva cavaler, o împinge uşor către masă. Deşi se putea citi pe faţa lui ce brutal i’ar împinge’o pe masă. De faţă cu toţi acolo. Iar el să scoată limba către toţi. Ea, copchilă drăguţă, cu coc, rochiţă verde. El, artist neînţeles de societate, cu barba laţe şi cu păru’ aranjat într’o parte cu peria de covoare. Şi dat din belşug cu ulei…de floarea soarelui. El, cu cămaşă verde şi cravată aidoma. Ca să se asorteze cu copchila.

Şi’şi comandă. Prigat verde. Să se asorteze. Unde? În restaurantu’ Panoramic din hotelu’ Unirea, din târgu’ ieşilor. Panoramic pentru că e la etaju’ 13 al hotelului şi oferă o panoramă faină asupra întregului oraş. Panoramic şi din cauza preţurilor. Că doar să te uiţi la ele şi te ia rău’ de înălţime.

Ce să mai zic despre Moldova? Vasluiu’ şi Bârladu’ parcă’s ieşite de sub asediu. Drumurile din oraşele astea îs mai pline de gropi decât faţa unuia ce are acnee acută. Şi acum am înţeles de ce se spune că moldovenii îs proşti de dau în gropi. Pur şi simplu n’ai cum să le eviţi. Menţionez că’s 50 la sută moldovean, deci să nu’mi săriţi în cap…

Mai-mai să o pierd pe Fabiola pe acolo…noroc că ea e fată luptătoare. Un fel de Xena a maşinilor. De la Skoda.

Hai, vă pup…

  1. 22/03/2010 la 14:00

    Deja vad cum o sa iti sara in cap numeroasele bloggerite prietene iesence…din diverse motive 😛

  2. 22/03/2010 la 14:23

    pai de ce?

  3. 25/03/2010 la 13:11

    :)) Depinde cand ai fost in Iasi. Acum cred ca Vasluiul si Barladul au strazi mai bune decat pe aici. Eu am dus-o pe Clio a mea la spital sa-i fac un transplant de bucse ca erau terminate de la cat am dat prin gropi (mai mult la propriu).

    • 25/03/2010 la 13:59

      am fost sapt trecuta….bine, plimbarea mea prin Iasi fu de la intrare pana la hotel Unirea si inapoi…
      da’ crede’ma…mi’e frica de haurile din Vaslui si Barlad…cine stie ce vietuitoare s’or ascunde pe acolo 😆

      • 25/03/2010 la 14:12

        aaa:)) deci ai venit dupa ce au facut astia asfaltari :)) iti dai seama cum arata inainte?

        • 25/03/2010 la 14:16

          un oras in care viteza maxima era limitata la 10km/h… 😆

  4. Aiacu Paru'
    02/04/2010 la 09:35

    Se vede ca ai sange de moldovean in tine…oi da eu cu bata in balta da’….nici sa ma leg de gropile moldovenilor…in fineeeeeee treaca de la mine! Sa pasti fericit iti doresc 😛

  5. 03/04/2010 la 21:51

    Paste Fericit, domnul sir senor! 🙂

  6. 04/04/2010 la 09:38

    Las’ că şi în Iaşi sunt gropi destule. Dar e adevărat că Vasluiul le întrece.
    La Panoramic era să facem şi noi banchetul de terminarea facultăţii, dar ne-am răzgândit și ne-am mutat la parter. Cred că a fost mai bine că dimineața erau muci mai toți băieții și nu știu ce s-ar fi întâmplat dacă n-ar fi nimerit ieșirea.
    Paște Fericit, Sângeriule!

  7. Marmotica
    07/05/2010 la 10:52

    Dar de Bacau ce zici ? 😀

  8. agathapurple
    20/05/2010 la 16:33

    cre’ ca tre sa adaugi si Bacaul pe lista… trust me… gaurit si peticit… in rest e super ok 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu